پرستاران عضو کانون شهید چمران قائمشهر تجلیل می شوند 

پرستاران عضو کانون شهید چمران قائمشهر تجلیل می شوند 

تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸
پرستاران عضو کانون فرهنگی هنری شهید چمران اسلام آباد قائمشهر به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س)، عقیله بنی هاشم مورد تجلیل و تکریم، قرار می گیرند.

«سید پرویز رضوی»، امروز (سه شنبه ۱۰ دی) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید چمران اسلام آباد قایمشهر به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)، عقیله بنی هاشم، مراسم جشنی به همراه منقبت خوانی در وصف آن بانوی عظیم الشان را برگزار می کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید چمران مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام) اسلام آباد قائمشهر افزود: تجلیل و تکریم از پرستاران عضو این کانون به همراه هدایایی به آنها و همچنین بانوانی که اسمشان، به نام حضرت زینب، مزین است از دیگر برنامه های این کانون به مناسبت این ولادت خجسته به شمار می آید.

 

رضوی اظهار کرد: حضرت زینب ( سلام الله علیها)، پرستاری چند منظوره بود که علاوه بر پرستاری از بیماران، محافظ و صیانت کننده دین اسلام بود.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه وآله وسلم) که دین اسلام را از سوی خدای متعال برای تمام بشریت آورد، بیان کرد: حضرت امام حسین (علیه السلام)، ادامه دهنده راه و اهداف و دستاوردهای پیامبر خاتم الانبیا بود و  پرستاری و دفاع از اسلام را عمه سادات به خوبی، انجام داد.

 

 

رضوی ابراز کرد: حضرت زینب کبری (سلام الله علیها)، آلام بخش بیمار چه از لحاظ روانشناسی و همچنین درمانی بود.

 

وی گفت: پرستاران، رسالت زینب گونه دارند و با آرامش بخشی درمان با لباس سفید و لبخند می توانند به این وظیفه سنگین خویش، جامه عمل بپوشانند.

 

رضوی اظهار کرد: پرستاران در بیمارستان علاوه بر پرستاری از بیمار باید تسلی بخش خاطر همراهان بیمار نیز باشند چرا که دغدغه همراهان بیمار، زیاد است.

 

وی بیان کرد: رسالت پرستار، بزرگ است و در انجام وظایف خویش، حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) را می توانند به عنوان بهترین الگو، قرار دهند.

پایان پیام/ 86